Skontaktuj się z działem handlowym:
tel.: 75 78 12 033
e-mail: dm@niebieszczanscy.pl

Pracujemy w dni tygodnia:
• poniedziałek › od 08:00 do 21:30
wtorek › od 08:00 do 21:30
• środa › od 08:00 do 21:30
• czwartek › od 08:00 do 21:30
• piątek › od 08:00 do 21:30
• sobota › od 08:00 do 21:30
• niedziela › od 08:00 do 21:30
schowaj info
Dział handlowy
Polski Czeski
Witamy w systemie zamówień hurtowych!
Wykryto wyłączoną obsługę plików Cookie w przeglądarce! Do poprawnego działania systemu wymagane jest włączenie obsługi plików Cookie w przeglądarce!
FAQ

Wymagania systemu ARTiZAM:

  • włączona obsługa plików Cookies
  • włączona obsługa JavaScript
  • nowoczesna przeglądarka Internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer w wersji 8 lub wyższej)

Proces składania zamówienia:

  1. Klient posiadający konto w systemie ARTiZAM loguj się swoim loginem i hasłem. Klient nie posiadający konta w systemie ARTiZAM a chcący korzystać z tej opcji zamówień internetowych kontaktuje się z działem handlowym w celu podpisania umowy współpracy po której otrzymuje konto do systemu ARTiZAM.
  2. Klient po zalogowaniu do systemu ARTiZAM wybiera link "Nowe zamówienie", który otworzy okno z formularzem zamówień produktów podzielonych na grupy asortymentowe.
  3. Na górze formularza znajdujemy informację na który dzień jest zamówienie i ewentualnie poprzez kliknięcie linku "zmień" modyfikujemy datę zamówienia.
  4. Dla produktów które chcemy zamówić wybieramy jednostkę miary a następnie wpisujemy ilość (jeśli istnieje potrzeba poinformowania działu handlowego o specyficznym zamówieniu wybranego towaru, klikamy na pole uwag dla produktu i wpisujemy informację dla działu handlowego).
  5. Na dole formularza znajdziemy pole na wpisanie uwag dla całego zamówienia oraz możliwość zapisania tego zamówienia jako wzór zamówienia, który pozwoli nam w przyszłości wypełniać kolejne zamówienia takimi samymi wartościami jak w zapisanym wzorze.
  6. Po zapisaniu zamówienia zostanie wyświetlone zestawienie całego zamówienia. Na końcu zestawienia znajdziemy możliwość edycji zamówienia, usunięcia zamówienia oraz możliwość wysłania zamówienia do działu handlowego.
  7. Chcąc wysłać gotowe zamówienie do działu handlowego wybieramy przycisk "wyślij". System potwierdzi zapytaniem chęć wysłania zamówienia, wystarczy potwierdzić wybór aby zamówienie dotarło do działu handlowego.
  8. Zamówienie zostało pomyślnie wysłane do działu handlowego. Od tej chwili dział handlowy zacznie zamówienie przetwarzać i przygotowywać.

Alternatywny proces składania zamówienia:

  1. Klient posiadający konto w systemie ARTiZAM loguj się swoim loginem i hasłem. Klient nie posiadający konta w systemie ARTiZAM a chcący korzystać z tej opcji zamówień internetowych kontaktuje się z działem handlowym w celu podpisania umowy współpracy po której otrzymuje konto do systemu ARTiZAM.
  2. Klient po zalogowaniu do systemu ARTiZAM przegląda zawartość strony zapoznając się z grupami asortymentowymi i produktami.
  3. Klient przeglądajac przeglądając kartę produktu ma możliwość wrzucenia go do nowego (lub otwartego aktualnego) zamówienia. Tym sposobem klient podczas składania zamówienia ma możliwość zapoznania się ze szczegółowym opisem produktu, zdjęciami, jednostkami miary w których jest sprzedawany.
  4. Klient decydując się zamówić przeglądany produkt musi wybrać jednostkę miary w której chce kupić produkt oraz wpisać jego ilość. Następnie kliknąć przycisk wrzucenia do zamówienia. System zwróci informację czy pomyślnie wrzucono wybraną ilość produktu do zamówienia oraz poinformuje o identyfikatorze zamówienia do którego został produkt wrzucony.

Powrót do aktualnego zamówienia:

Podczas serfowania po stronie internetowej systemu ARTiZAM klient może wychodzić z zamówienia aby zapoznać się z licznymi informacjami na stronie typu: oferta promocyjna, aktualności, dane kontaktowe, regulamin itp. Aby ułatwić klientowi powrót do składanego zamówienia przygotowana została specjalna zakładka, którą można znaleźć pod polem wyszukiwania produktu. Zakładka jest informacją o identyfikatorze aktualnego zamówienia oraz jego wartością. Zakładka jest także szybkim odnośnikiem do zamówienia, wystarczy na nią kliknąć aby do niego przejść i kontynuować proces zamówienia.

Personalizacja formularza zamówień:

Mając na uwadzę wygodę każdego Naszego klienta, przygotowany został panel opcji dodatkowych dla formularza zamówienia. Klient ma możliwość ustawienia sobie sposobu i zawartości wyświetlanego formularza zamówienia.

  1. Układ zamówienia - klient ma możliwość podzielenia asortymentu na 1, 2 lub 3 kolumny produktów. 2 kolumny są domyślnym układem najbardziej znormalizowanym. 1 kolumna pozwoli wyświetlić informację z powiększoną czcionką każdej pozycji, natomiast 3 kolumny pozwolą ścieśnić cały asortyment.
  2. Sortowanie - klient ma możliwość posortowania produktów w grupie wg kolumn lub wierszami. Ta opcja pozwoli ustawić klientom tak asortymet jak są przyzwyczajeni do czytania cenników.
  3. Identyfikator - klient ma możliwość pokazania lub ukrycia identyfikatora produktu. Identyfikator jest unikatowy w systemie i funkcjonuje przez długi okres dla produktu. Dlatego klienci którzy korzystają z dodatkowych aplikacji magazynowych lub księgowych mają możliwość powiązania produktów systemu ARTiZAM z produktami w swoich programach poprzez ten identyfikator.
  4. Cena - klient ma możliwość pokazania lub ukrycia ceny na formularzu zamówień. Dodatkowo wybierając pokazanie ceny ma możliwośc wyboru pomiędzy ceną netto a ceną brutto (powiększoną lub pomniejszoną o swoją marżę, którą stosuje u siebie w sklepie - marżę może Klient ustawić w swoim profilu konta)
  5. Uwagi - do każdego zamawianego produktu Klient ma możliwość dodania krótkiej uwagi (np. serca wołowe, uwaga: małe serca). Pole do wpisania tych uwag Klient może ustawić aby wyświetlało się obok/poniżej produktu lub jako popup (okienko otwierane po kliknięciu na ikonkę uwagi).
  6. Grupy - aby Klient nie został przytłoczony wielkością Naszego asortymentu do uzupełnienia by zamówić, Klient ma możliwość wyświetlenia tylko wybranych przez siebie grup lub pojedyńczo grupa po grupie.
  7. Wzorce - szanując cenny czas Naszych Klientów, proponujemy możliwość wypełnienia pustego zamówienia wg wcześniej zapisanego wzorca lub wybierając wzorzec typowy (jest to średnia ilość każdego zamawianego produktu).

Cennik produktów:

Klienci posiadający uprawnienia do przeglądania cen Naszego asortymentu mają możliwość przeglądania oraz drukowania całego cennika Naszego asortymentu. Dodatkowo klienci mogą spersonalizować wyświetlanie cennika wg wybranych opcji takich jak układ, sortowanie, wyświetlanie cen i identyfikatora oraz wybór grup asortymentowych.

Pytania

W razie jakich kolwiek pytań technicznych prosimy o kontakt z działem handlowym lub administratorem systemu ARTiZAM artizam [at] artenika [dot] pl

Copyrights by Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp. J. © 2024
projekt i realizacja: ARTENIKA.IT | system ARTiZAM v 3.001 przy współpracy z SUMASystem